Translate

WebSta

Isnin, 20 Disember 2010

Round The Island Relay, Penang


Courtesy from Mr Tey


Hari ahad pula aku join geng Pacemakers utk Round The Island Relay, satu team 12 org...relay pusing Penang, aku dah 2 kali masuk event ni..2002 & 2003 kalau x silap aku, masa tu join geng Ah Choong Runners..but race kali ni memang paling best la pasal level fitness lebih kurang sama je antara team yang dapat no 2 hingga no 4..masa kat leg 9 kami dah dapat no 2 but bila kat pertengahan leg 10 runner kami kena sayur semula..bab sayur menyayur tu yang jadi seronok tu..(seronok kalau jadi penonton la, time aku lari sebelum tu..hampeh, pressure ooo nak kejar runner depan)..runners action at PM1 blog..click here..

Aku respek la kat POA Penang, pasal dah 33 thn organise event ni..takde hadiah RM pun, just medal je...seronok pasal event ni lebih kepada team spirit..ni kali pertama aku join team Pacemakers..thanks to team captain..Ronnie See, well organise..kami dpt no 3, team no 1 tu x yah kira la, memang power punya..yg fightnya team kami dgn 2 team dr Penang..aku runner ke 8, dpt baton ranking ke 4, gap dgn team pertama 12 minit (memang confirm x leh kejarnya), gap dgn team kedua masa tu Team A 2 min & Team C 30 saat je..kena kerja keras la sikit utk rapatkan gap @ sayur terus..ok la pasal aku berjaya sayur runner Team C tu & potong gap dari 2 minit kepada 15 saat je..pace & distance..klik kat photo bawah ni..

Full result but split no complete..

Map & split

More photo here

Tiada ulasan: