Translate

WebSta

Isnin, 20 Disember 2010

Rock To Rock Run, Penang

Weekend yg agak memenatkan but seronok...pagi sabtu aku join Rock To Rock Run kat Hard Rock Hotel, Penang & ahad join Round The Island Relay..ceritanya lebih kurang jam 1:00 pagi aku, KK, Tay & Julie bertolak ke Penang..pool kereta KK la, cuaca pun x berapa ok sangat, hujan dari ptg lagi..so, drive slow je la..dari KL sampai Tapah KK yg drive..sampai R&R Tapah lebih kurang 3:00 pagi, rest 40 min then turn aku pulak drive...sampai Batu Feringgi lebih kurang jam 6:00 pagi..agak rushing juga la pasal dengar khabar Rock To Rock Run flag off tepat jam 7:00 pagi..rasa high semacam je pasal tidur2 ayam cuma 1 jam lebih je..

Jam 7:05 pagi flag off, tu dia...berdesup..aku just follow je, x larat la nak follow pace runner muda-muda tu, distance ikut GPS aku 3.94 km je..avg pace 3:47/km. Dapat no 5.

Map

Split

Then lepas race tu lepak2 le sambil layan live band performance..local rock band..happening la, runner pun sporting...sama2 menari..hadiah medal je sampai no 10..KK pulak dpt medal utk 10 peserta dgn fesyen rock terbaik. Tak sia-sia dia dressing rambut punk tu..he..he..

Cooling down??

Live band...rock & roll..enjoy it..


Rock Star??

Julie, aku & Tay

More photo...click here

Tiada ulasan: