Translate

WebSta

Sabtu, 11 Disember 2010

Karnival Sukan Markas ATM

Pagi tadi aku terlibat dengan Karnival Sukan Markas ATM, sebagai peserta dan organizer….aku kena jadi in-charge utk acara Road Relay dan Skuasy..untuk Skuasy no problem pasal terus sub contract ke Persatuan Skuasy ATM….tunggu result je la..but tang Road Relay tu problem sikit..plan asal aku, lari bawa baton je keliling padang Stadium MINDEF tu but masa mesyuarat kedua tempohari Pengarah Sekretariat Mk ATM tak berapa setuju..x fun katanya, dia nak yang jenis relay bawa banyak barang..so, aku & geng pejabat sepakat la guna sumber yang ada..kebetulan pula ada beberapa jenis barang sukan yg belum diagihkan kepada persatuan sukan lagi..8 jenis item…..bola ragbi, bola takraw, bola hoki, bola tampar, beg, head guard rugby, medal & bola keranjang..dengan bantuan teknikal staf PTI Kem KEMENTAH akhirnya dapat juga la kami organize event ni..


Antara event lain yang turut diadakan pagi tadi..Jogathon, Bolasepak 7 sebelah, Bola Jaring, Tenis, Dam Aji, Dart, Catur, Bola Tampar, Lari Dalam Kain Pelikat & Tarik Tali.

Bagi acara jogathon, takde masalah utk aku dapat champion kategori bawah 40 tahun..jarak kalau ikut GPS aku 4.77 Km je, timing 19:12, average pace 4:02/km…laju jugak tu..

Route

My split

Tiada ulasan: