Translate

WebSta

Isnin, 16 Februari 2009

Le Tour de Langkawi 2009 - KL Criterium

Petang semalam juga stage terakhir LTdL 2009 berlangsung di Dataran Merdeka, KL..aku memang tak lepas peluang la..masa ni je peluang yang ada untuk tengok race secara langsung + tengok basikal yg harga puluh-puluh ribu RM..berbekalkan kamera Canon SLR EOS 400D, aku tangkap la mana-mana aksi yang menarik..ni la hasilnya....click photo for large view..



Lokasi di selekoh Bangunan Sultan Abdul Samad.




Cuba buat teknik`panning'....hasil yg kurang menjadi..practice make perfect..



Then masa aku pi kat belakang pentas utk tengok acara pembahagian hadiah, aku terpandanglah basikal yg digunakan oleh pemegang jersi kuning - Jose Serpa Perez dari tim Diquigiovanni-Androni...ntah la agak-agak aku la..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lawaaa gambaq.. suka shot biker byk2 tu...