Translate

WebSta

Ahad, 17 Mei 2009

Today's 21 Km..

Pagi ni aku training kat Tasik Perdana...start pukul 6:33 pagi, ingatkan dapat pace dengan Ronnie, masa pusing tasik tak jumpa pun..jumpa pun masa New Balance 15 Km dah start, kiranya pertama kali la aku ikut race secara haram dalam hidup aku..seronok juga pasal boleh lari main-main, start pun dari belakang je...takde tekanan langsung..then masa lari tadi sempat juga la aku kacau muka-muka yg familiar..terutamanya Zulhassan..dia buat tak tahu je..tumpuan 100% la gamaknya..then lepas lari ada 2 orang tegur aku..katanya good run, laju ooo sampai takleh ikut..aku pun tak faham maksudnya..Garmin Connect..

Download dari Mr Tey..TQ


3 ulasan:

zulhassan berkata...

maaflah aku tak perasan dari awal hingga kita sembang, yang sebenarnya aku sedang follow antara orang terpower dalam bidang larian ni.

Dan terimas atas semua tips tu , nanti akan aku cuba try test maner tahu akan berhasil nanti.

Fong berkata...

haha.. larian haram mmg syiok... registration fee skang da mahal...

Fong berkata...

haha.. larian haram mmg syiok.. tambah2 lg fee skang da mahal.. dpt minum free plak..