Translate

WebSta

Sabtu, 4 April 2009

Sirkit Cabaran Mendaki Gunung Negeri Sembilan..

Pagi tadi aku pi Gunung Datuk...Sirkit pertama Cabaran Mendaki Gunung Negeri Sembilan..saja je pi tengok, hajat tu memang nak lari la but last minit tak jadi pulak..fed up dengan organiser..kalau ikutkan jadual flag off pukul 9:30 pagi, lewat yang amat sangat la.......mula-mula tu aku tak kisah sangat la pasal memang dah tercatat dalam jadual..warm up la lebih kurang dengan Midon & Jasni & Mat Sowoto..then VIP pun sampai lebih kurang pukul 9:40 pagi, aku tak kisah lagi..dia lewat bangun kot..but bila dia mula berucap, memang fed up gila....orang politik ni kalau dah dah dapat peluang memang macam tu..bla..bla..bla..habis benda nak sebut..ooiii..ni acara larian la bukannya ceramah politik..so, aku pun buka nombor + baju, jadi penonton lagi baik..pukul 10:05 pagi flag off!!Gila....


No aku..


Starting line..


Jasni, Midon, Mat Sowota & Aku

3 ulasan:

Haris berkata...

Orang politik mmg tak bleh masuk dlm sukan. Kepala hotak depa mmg tak paham dgn atlit.

10am?.. Pi suruh dia nyanyi kareoke

Rozmi Yunus berkata...

Tu yg aku angin semacam je...masalahnya atlit kita ni tak sporting la,kalau semua sepakat buka nombor kan bagus..kalau setakat aku sorang je `effect'nya tak berapa ketara la..pok pek pok pek kat belakang tak jadi apa pun..dengan ini aku mengharamkan diri aku masuk race anjuran Persatuan Mendaki N 9..yg kedua selepas SNR Adventure..he..he..

Deo berkata...

Hahahah lagi teruk, 10am baru flag-off adoi. Tahun depan diorang plan nak buat Half Marathon Bukit Tangga pulak hmmm tak tau laa...