Translate

WebSta

Khamis, 5 September 2013

My Marathon Finisher Medal....



Setelah selongkar stor & kotak2 lama akhirnya aku dapat juga mengumpulkan kesemua 19 medal penamat acara Marathon yang pernah aku sertai, untuk maklumat “Marathon” – merujuk kepada acara larian yang jaraknya 42.195 Km.

Paling kiri sekali merupakan marathon aku yang pertama – MAS Int’l Penang Marathon, 2 Okt 1994..aku pun dah lupa berapa catatan masa aku buat, tapi 4 jam lebih la, yg aku ingat half way aku lari dalam sekitar 1j 30….lepas tu ‘hit the wall’…..biasa la, first marathon la katakan, mana tahu nak pacing..

Marathon ke-2, Malacca Historic City International Marathon, 25 Ogos 2002….8 tahun kemudian!! 3j 06:19….senarai penuh semua marathon ni ada tercatat kat sebelah kanan blog aku ni….--->>

Tiada ulasan: