Translate

WebSta

Ahad, 8 Januari 2012

Multi-Purpose Insurance Run 2012


Merupakan acara pertama utk aku tahun 2012 ni....pasal register lewat, cuma dapat masuk kategori 6 km je...12km dah full house, takpe la....6km pun ok juga, dari tak masuk langsung..

Tapi sangat kelam kabut pasal tersedar jam 6:50 pagi, event start jam 7:20 pagi!! Adoii.....huru-hara la, kelam kabut mandi...solat subuh...nasib baik bib number dah lekat kat baju siap-siap semalam..jam 7:10 pagi, keluar dari rumah...merempit la, langgar mana2 traffic light merah..sampai Padang Merbok jam 7:20 pagi..changing, sampai starting line jam 7:22 pagi..adoiii....dah start la..terpaksalah bermula dari belakang, susah juga nak celok mencelok ni..dah la takde warming up langsung!! Rasa nak pecah dada, route kat km 1 tu agak mendaki sikit..lagi la teruk.

Km 1 - 4:22 min/km, km 2...jalan banyak menurun bukit kat Persiaran Salahuddin - 3:56 min/km, then km 3 - Jalan Parlimen, downhill juga 3:42 min/km..km 4 Jalan Sultan Salahuddin - bukit ooooo, 4:23 min/km, kemudian km 5 masuk Persiaran Salahuddin sekali lagi..4:29 min/km, seterusnya Persiaran Salahuddin lagi kat area Tugu Negara km 6..3:43 min/km...last 500 meter - 2 min 21 saat...timing aku 27:00, avg pace 4:08 min/km..

Masa tengok acara penyampaian hadiah, baru la aku sedar rupanya timing aku tu dalam ranking top 10..rugi la, kalau start ontime, dapat la satu piala..rugi ooo...detail pace aku..sini..

Tiada ulasan: