Translate

WebSta

Ahad, 8 Mei 2011

Larian Bersama Bomba 2011

Untuk kali ke berapa ntah, aku join Larian Bersama Bomba kat Dataran Merdeka, KL..macam biasa la, flag off jam 7:30 pagi....takde luar biasanya kalau route larian kali ni, sama juga dengan larian lain...pagi ni aku tengok ramai juga muka-muka champion, so confirm la dapat nombor puluh-puluh ni..

Ingat ke aku dapat pacing dengan Badrul pagi ni, rupanya dia pancit la pulak....then Brader Selamat pulak yang melekat dengan aku, dari km-1 hingga sampai balik ke Dataran Merdeka dia ikut pace aku..respek la, walau pun dah veteran....sampai kat bangunan DBKL dia pun tekan turbo, aku pulak yang cicir..boleh tahan juga kick off dia..

So, ranking aku pagi tadi, ke 26 dalam kategori Men Open, 44:07, average pace 4:05/km, distance 10.83..laporan Larian Bersama Bomba 2010, klik..

Split

Sebahagian geng CAR

Amy & Zul Azlan

Reflect

Bersama Brooks Running Club

Tiada ulasan: