Translate

WebSta

Ahad, 25 Oktober 2009

Mizuno Wave Run, UPM Serdang

Pagi tadi aku pi tengok je Mizuno Wave Run @ UPM Serdang....bawa anak2 + ambik gambar rakan-rakan seperlarian..enjoy juga la..kiranya first time la aku berpeluang tangkap gambar event road race ni..macam-macam gaya depa ni kick off.. ** Gambar-gambar yang aku upload ni semuanya bersaiz besar > 6 MB selepas ditambah sign aku....dan tak crop langsung, so takde masalah kalau nak print walaupun sebesar A3..so, sapa-sapa yg mementingkan quality...sila la download..free je..huhu..dan aku pun seksa juga la nak upload..macam siput!!

Justify Full
Aku & Anak2 - dok pegang kaki je..camno Papa nak tangkap gambar??

Ronnie dok tekan turbo!!

Abang Alam Shah..huhu

Hamidon

Jasni

Imran

Zul Azlan

Vincent Wong

Stanley Cheong

Daniel Lee

Aziz

Suresh

Turbo time!!

Mat Sowoto

Wow...A0001

Kapt Nasir

2 ulasan:

Mata Gangsa berkata...

alamak... ada gamba saya pula..
tq bro..
nk rembat..!! ehehhhehe

Bearr berkata...

askum .sedap skit rasenyer d panggil Abang Alam Shah. hahahahaha
Thnx Bro