Translate

WebSta

Ahad, 12 Julai 2009

Olympic Day Run - Dataran Merdeka, KL

Selepas SCKLM ni race aku yg pertama....dan merupakan kali ke-2 aku berlari!! Pagi semalam aku jogging 6 km..gila..2 minggu rest..nak kata sibuk tak juga, cuma minggu lepas aku pi Johor Bharu dari hari Selasa - Jumaat..lepak kat Hotel Dorsett, JB..bengkel 3 khidmat ATM..memang aku tak bawa langsung kasut jogging!!

So, pagi tadi aku join juga Olympic Day Run ni, walau pun hampir terlepas..tersedar dari tidur dah awal...lebih kurang pukul 6.00 pagi, relax dulu la..awal lagi..then sedar kali kedua pukul 7.00 pagi..adoii....mampus aku..kelam kabut bangun, mandi, solat, cari baju + kasut..alamak, nombor tak pinkan lagi..merempit terus ke Dataran Merdeka..langgar mana-mana traffic light yg patut..jauh tu dari Batu 6 1/2 Jalan Gombak ke Dataran Merdeka!!Sampai sana lebih kurang jam 7:28 pagi..tukar ke pakaian lari...7:29 flag off..so kiranya aku starting tak ikut starting point sebenar la..rujuk peta..

Starting point aku..kat area taman D.Merdeka

Aku berlari ikut kemampuan aku je..heart rate ada masanya cecah 95%..so terpaksa la slow down..kang jadi apa-apa aku juga yang susah!!So, aku dapat no 23...placing tu takleh nak kira la pasal aku tak lari ikut jarak sebenar..kalau ikutkan GPS aku jaraknya 7.301 km..so kurang 260 meter dari jarak race sebenar..



Olympic Day Run route..


My split per km..

Tiada ulasan: