Translate

WebSta

Selasa, 22 Januari 2013

Multi-Purpose Insurans Run


Event pertama aku utk tahun 2013..Multi-Purpose Insurans Run 6 Januari 2013, terpaksa register kategori 12 Km pasal kategori ni je yg ada kategori veteran..Flag off jam 7:08 pagi, agak awal…aku sampai Padang Merbuk  jam 6:55 pagi, agak lambat…..memang tak sempat warm-up la…puncanya pasal malam tu tidur lambat, rasanya dalam pukul 2:00 pagi,..

Kaki pun rasa semacam je pasal tak cukup tido, layan je la….route agak berbukit kat Bukit Tunku tu…nama pun dah bukit!!

Dipendekkan cerita, sampai kat area Padang Merbuk tu, Fendi menjerit kat aku..katanya kedudukan ke 7..sampai kat finishing line, aku dapat tag kedudukan ke 10, nasib baik..aku pun bukan lari dengan 100% effort..

Rupanya Fendi ingatkan aku masuk kategori Lelaki Terbuka lagi, kategori Lelaki Terbuka tak ramai runner yg kuat pasal ada banyak pilihan…8 Km dan 5 Km..

Pace chart aku kat Garmin Connect..

Tiada ulasan: