Translate

WebSta

Sabtu, 12 Mac 2011

Larian 1 Wilayah Menjuarai Transformasi



Photo courtesy from Penonton blog

Race kedua untuk tahun 2011 ni, selepas xc FTAAA 23 Jan lalu, 7.33 Km je kalau ikut FR405 aku..race ni start tak ikut schedule, lewat 14 minit..x tau la pasal apa, flag off jam 7:44 pagi, nasib baik 7 Km je...kalau x teruk juga la..

Brooks T7 Racer

Race ni aku tak target apa2 pun...just sebahagian dari program training aku, sambil2 test kasut baru..Brooks T7 Racer, pasal dah lama x pakai kasut 'racing flat'...rasa tak selesa pulak..pasal utk training selalunya aku pakai yg jenis cushioning...Brooks Ghost 3 @ Andrenaline GTS 11 @ Trance 10, semuanya jenis yg ada tech DNA..lari pun pakai tech DNA..haha..info klik..

Masa race tadi, tetiba je tali kasut aku terbuka kat km 4.8....bazir masa 15 saat juga la, x ikat kan takut terpijak pulak..nasib baik gap dengan runner belakang agak jauh..sampai je kat garisan penamat terkejut gak aku pasai dapat tag 'No. 5'..biar betul?....betul la, dapat RM70..haha, Midon bengang je bila dapat tahu aku dapat no 5, pasal dia 'lari keliwon' but walau pun gitu dia dapat finisher medal la..haha..

Apa2 pun..split aku tadi..Garmin Connect..

Split

Medal + RM70

Tiada ulasan: