Translate

WebSta

Jumaat, 6 Ogos 2010

My 1st Story Album..

Ceritanya, aku jadi photographer bidang terjun untuk event ni....dewan dia memang first class la tapi menu malam tu..hancus..langsung tak sedap..

Pasal story album ni, first time aku tengok kat kedai yang aku dok pi cuci gambar...Desa Sri Hartamas, menarik juga..so, aku pun bertanya la sedikit sebanyak kat tokey kedai tu macam mana nak design album ni..kebetulan aku pun tahu serba sedikit pasal software editing ni..Adobe Photoshop, takde masalah sangat la. Selalunya story album ni banyak wedding photographer yang buat..bersusun2 tempahan kat kedai tu..tapi pasal majlis perasmian ni pun buat kat hotel, try je la..

Design yang aku buat ni saiz 8 x 12, kosnya RM165.00 untuk 20 pages....mahal ke? Kalau tangkap gambar sendiri dan design pun buat sendiri ok la tapi kalau dicampur upah penat photographer mahu jadi RM500..pasal aku tanya kedai tu kalau design dia yang buat...charge RM150.00!!


Tiada ulasan: